Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work Sizzle of Service Learning – Helping Students Shine and Extend Their Reach

You are searching about Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work, today we will share with you article about Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work is useful to you.

Sizzle of Service Learning – Helping Students Shine and Extend Their Reach

Ang kasilinganan sa akong eskuylahan giila nga labing kabus nga lugar sa estado, kadaghanan sa mga estudyante dili makasulti og English isip panguna nga sinultian sa balay. Kapin sa 80% sa mga estudyante ang nagpahimulos sa libre nga programa sa paniudto ug gamay ra nga porsyento ang makaadto sa kolehiyo; mas gamay pa ang mogradwar nga adunay degree.

Nakita nako kini, salamangka, sa akong kaugalingon nga mga mata: ang mga estudyante nagdasig sa ilang kaugalingon kung sila nagbuhat sa usa ka butang nga ilang nakita nga positibo alang sa ilang kalibutan. Ang pag-organisar sa mga miting sa pasiuna nga club, sa una nga tuig, mao ang labing lisud nga bahin tungod kay ang among eskuylahan adunay mga yugto sa paniudto. Sa dihang nabuntog na namo ang maong piraso, nagsugod kami sa paghimog senemanang mga tigom human sa klase. Nahimo kini nga usa ka regular nga ritmo sa pagbuhat sa buluhaton sa pag-recycle ug dayon adunay usa ka miting sa negosyo. Matag tuig, usahay kaduha sa usa ka tuig, ang mga estudyante magpili ug mga opisyal. Ang mga estudyante nag-organisar ug nagpatuman sa mga sesyon sa trabaho ug negosyo. Ang akong tahas mao ang pagkahimong magtatambag, nagtanyag mga sugyot kung giunsa ang pagpahapsay sa mga proseso o pagtubag kung kinsa, unsa, kanus-a ug ngano sa mga pamaagi sa campus.

Gikan sa sinugdanan, duna koy duha ka tumong sa pag-sponsor niini human sa club sa eskwelahan. Ang usa mao ang paghatag ug oportunidad sa mga estudyante sa pagbuhat og usa ka butang nga makatabang sa palibot samtang nagkat-on usab sa pipila ka mga kahanas sa kinabuhi. Ang ikaduha mao ang pagsiguro nga ang mga estudyante makaila sa kamahinungdanon sa pagsukod sa kalampusan sa ilang gibuhat ug pagkatawo. Wala gyud nako isipa ang akong papel nga usa kung diin ako nagdumala sa mga opisyal. Dugang pa, kanunay kong klaro kaayo sa mga estudyante nga sila ang responsable sa pagdiskobre sa mga solusyon. Ang unang duha ka bulan mao ang labing makalibog sukad nga ang mga estudyante giprograma sa pag-adto sa mga magtutudlo alang sa mga tubag, apan sa akong makanunayon nga pag-redirect sa mga isyu ngadto sa mga opisyales ug sa mga miyembro sa club akong nakita ang nagkadaghan nga pagpanag-iya sa mga estudyante: mga diskusyon sa pagpangita og mga solusyon ug pagpaambit sa mga ideya. Ayaw ko masayop, mas sayon ​​alang kanako ang pagtudlo sa mga estudyante sa “pagbuhat” sa club. Kini usa ka mas dako nga hagit nga mahimong usa ka magtatambag ug itago ang akong baba sa akong maayong mga ideya.

Ang kalihokan sa club naghatag sa mga estudyante og oportunidad sa dayag nga paghimo og positibo nga kontribusyon ug daghang mga sitwasyon aron mapalambo ang sosyal nga mga kahanas ug magamit usab ang pipila ka akademikong pagkat-on. Ang mga miyembro sa club madagayaong miboluntaryo sa ilang panahon, nga nahimong mas komplikado tungod sa kapintasan sa kasilinganan. Sa pagpauli human sa club, mga alas 5:00 sa usa ka adlaw sa eskwelahan, among gisiguro nga walay usa nga maglakaw nga nag-inusara o, mas maayo pa, adunay moabut aron sa pagkuha kanila. Bisan nianang orasa, adunay dakong risgo sa kalihokan sa gang o gihasi sa mga drayber o mga lumalabay. Sa usa ka tuig sa pagtungha, duha ka estudyante nga nagtrabaho sa usa ka restawran sa daplin sa dalan gikan sa campus gipatay sa panahon sa usa ka guba nga pagpanulis.

Ang sosyal nga mga isyu moabut sa tanan nga mga porma ug gidak-on. Ang aktuwal nga buluhaton sa pag-recycle sa estudyante mao ang pag-organisar sa mga magtutudlo ug mga administrador nga magbilin ug mga sudlanan sa papel aron ma-recycle sa ilang mga kwarto/opisina. Naghimo usab sila ug usa ka presentasyon sa Earth Day gamit ang mga slide ug giapod-apod kini sa mga magtutudlo. Ang club adunay usa ka magtiayon nga mga komite sa pagsusi sa mga proyekto ug aron mapadayon nga organisado ang club. Natingala ko bahin sa mga miyembro sa stature club nga natural nga mitubo. Sa usa ka bahin, ang populasyon sa estudyante nagtawag kanila nga ang campus “mga freak sa kinaiyahan” ug sa pikas bahin sila ang gigikanan nga kapanguhaan sa mga klase alang sa mga pangutana sa kalikopan. Kini nakapalipay kanako, nga akong gitago, tungod kay ako usa ka magtotoo nga ang pagtukod sa mga kahanas sa sosyal sa high school usa ka hinungdanon nga yawe sa kalampusan sa trabaho sa akademiko ug sa pagkahimong usa ka tibuok kinabuhi nga tigkat-on.

Ang nag-unang bump sa mga miyembro sa club mao ang absenteeism. Sa walay duhaduha, ang numero unong hinungdan mao ang mga isyu sa pamilya: kinahanglang mokuha ug igsoon sa eskuylahan, kinahanglang mag-atiman sa usa ka igsoon, ug siyempre ang appointment sa dentista o doktor. Ang ikaduha nga dako nga rason mao ang mga estudyante nga daghan kaayo sa ilang plato pagkahuman sa klase ug kami adunay usa ka palisiya nga ang paghimo sa akademiko nga trabaho kanunay nga nag-una sa paglingkod sa club. Ang mga opisyal sa club nanlimbasug niini matag tuig nga nagmugna ug nagpatuman sa mga pamaagi, paghimo ug pagmintinar sa mga rekord sa club sa mga spreadsheet, uban sa pagsuhid sa arte sa komunikasyon.

Samtang nakigsulti ko sa mga estudyante sa club sulod sa upat ka tuig nakit-an nako ang tulo ka nag-unang rason nga miapil sila sa club:

– Serbisyo sa komunidad sa aplikasyon sa kolehiyo

– Personal nga tinguha sa paghimo sa kasilinganan nga usa ka mas maayo nga dapit

– Ipakita sa publiko ang usa ka positibo nga kontribusyon ug hinaut nga maimpluwensyahan ang uban sa pagbuhat sa ingon

Serbisyo sa komunidad sa aplikasyon sa kolehiyo. Sa tinuud, pipila ka mga miyembro sa club ang magtungha sa kolehiyo. Ang lebel sa kasingkasing ug paglaum nga gipakita sa mga estudyante nagdasig kanako nga mahimong mas maayong tawo.

Personal nga tinguha sa paghimo sa kasilinganan nga usa ka mas maayo nga dapit. Kini ang hinungdan nga kanunay nakong nadungog gikan sa mga miyembro sa club. Sa akong pagpamalandong niini, wala’y daghang mga paagi alang sa mga estudyante niini nga komunidad sa pagbuhat og maayo. Ang pagbaton sa club nga magamit nila, diin sila kinahanglan nga maghimo ug dugang nga paningkamot sa pag-apil, napamatud-an nga usa ka mapuslanon nga programa nga gisukod sa gidaghanon sa mga estudyante nga nag-amot.

Ipakita sa publiko ang usa ka positibo nga kontribusyon ug hinaut nga maimpluwensyahan ang uban sa pagbuhat sa ingon. Sa kasilinganan adunay gamay nga positibo nga mga sulondan. Ang mga miyembro sa club dili amang, nahibal-an nila kung unsa ang kulang: nakakita og maayo. Ang mga miyembro sa club mipili nga pun-on ang kal-ang sa ilang kaugalingon imbes nga maghulat alang sa usa o usa ka grupo nga mobuhat niini alang kanila.

Sa tinuod lang, wala ko ni-ambak sa pag-sponsor ani nga club kay gusto ko mag-SL. Gibuhat nako kini tungod kay sa akong hunahuna adunay labaw pa sa pag-umol sa mga estudyante nga mahimong mga lider kaysa sa pagkat-on sa mga akademiko o pagkamaayo nga tigkuha sa pagsulay. Ang mga estudyante kinahanglan nga makasabut sa sosyal nga responsibilidad samtang nagkat-on usab sa daghang mga sulud nga dili nila gamiton o kinahanglan sa ilang kinabuhi. Ayaw ko masayop, ako usa ka magtutuo sa kinahanglan nga mga akademiko ug ako usa ka mas dako nga fan sa pagtudlo sa mga kahanas sa kritikal nga panghunahuna. Sa dihang nagsugod ko sa pagtrabaho sa akong Agalon, mga duha ka tuig human ko nagsugod sa pag-sponsor sa club, na-expose ko sa SL ug niadto ko nagsugod sa pagkat-on bahin niini. Sa sinugdan akong nakita ang gambalay sa club isip usa ka dapit nga ang mga estudyante makakat-on sa gipalapdan nga sosyal nga mga kahanas, pagpraktis sa kritikal nga panghunahuna, ug pagtabang sa palibot.

Human sa pagtuon sa SL, akong nadiskobrehan nga ang trabaho sa club naghabol na sa mga kinaiya sa SL. Ang mga estudyante naedukar bahin sa kung unsa ang gikinahanglan sa pagtrabaho sa mga grupo aron makab-ot ang mga resulta, nahibal-an nila ang bahin sa pag-recycle ug ang epekto niini sa kalikopan, ug sa mga pulong sa mga estudyante, “Kami usa ka positibo nga panig-ingnan alang sa ubang mga estudyante.” Ang labing katingad-an nga bahin nga akong gidayeg mao nga sila nagboluntaryo sa daghang oras, lakip ang pipila ka mga katapusan sa semana alang sa espesyal nga mga proyekto.

Ang lokal nga zoo adunay proyekto sa baril nga ilang gi-sponsor matag tuig. Human ang gipintalan nga mga baril, diin nahuman ang mga high school, gihukman alang sa labing maayo nga disenyo, giapod-apod kini sa palibot sa zoo ug gigamit ingon mga sudlanan alang sa mga recyclable nga materyales sa mga bisita sa zoo. Usa ka tuig ang club nakahukom sa paghimo sa duha ka baril. Naghimo sila og mga disenyo, nagkuha og mga materyales sa pag-adorno sa baril, nagtrabaho sa mga grupo sa pagpintal niini, ug dayon gibuhat ang mga butang sa pagdumala sa proyekto aron makompleto kini sa tukmang panahon ug madala kini sa zoo. Kini nga proyekto naglakip sa seryoso nga oras sa katapusan sa semana sukad sa pagkahuman sa klase wala’y oras.

Sa ikaduha nga tuig nagbukas kami og bag-ong pultahan: nag-field trip. Niadtong panahona, ang Distrito adunay usa ka polisiya nga walay mga adlaw sa eskwelahan nga mapalta alang sa bisan unsang field trip, mao nga ang oras nga among gipili nga buhaton ang among biyahe mao ang spring break. Nagpasabot kini nga maglingaw-lingaw usab tungod kay panahon na sa bakasyon. Ang mga estudyante nag-brainstorm ug nakahunahuna sa San Diego Zoo ug Sea World. Ang bahin sa akademiko gitukod palibot sa pagsusi sa ilang mga programa sa pag-recycle; nakigkita kami sa mga tawo sa matag parke aron hisgutan ug makuha ang mga detalye kung giunsa ug unsa ang gi-recycle. Naghimo usab ang mga estudyante og journal sa panahon sa mga pagbisita sa mga aghat nga akong gihatag sa palibot sa pagsusi sa mga kinaiya sa ekosistema ug kinabuhi sa pagkabihag. Nalingaw sab mi sa baybayon, nangaon sa gawas, ug nalingaw sa nindot nga panahon.

Adunay duha ka kinahanglanon aron makaapil sa mga field trip. Ang usa nagserbisyo sa komunidad. Ang miaging tuig naglangkob kini sa paggugol sa usa ka Sabado sa buntag sa lokal nga bangko sa pagkaon ug pagtabang. Ang ikaduha, dayag, mao ang pagbaton ug kuwarta aron ibayad sa mga galastohan sa biyahe, nga napamatud-an nga labing mapugsanon. Kadaghanan sa mga estudyante bata pa kaayo aron adunay mga trabaho ug ang mga pamilya sa kinatibuk-an wala’y dugang nga salapi aron maamot. Ang mga miyembro sa club nakahukom sa usa ka agresibo nga programa sa pagbaligya sa snack sa campus nga milungtad sa daghang mga bulan. Nagmalampuson kaayo nga sa misunod nga mga tuig gikopya sa ubang mga club ang among mga ideya sa kampanya aron makakuha usab salapi alang sa mga pagbiyahe sa uma.

Ang mga miyembro sa club nagpraktis og lahi nga hugpong sa mga kahanas sa kinabuhi nga nagbaligya sa snack. Kinahanglang mangayo mig permiso gikan sa principal ug student council nga naghatag kanila og lami sa pag-atubang sa politika ug burukrasya. Nakabaligya lang kami og “himsog” nga mga meryenda nga detalyado sa listahan sa mga produkto sa Distrito. Dayon adunay order sa pagpalit og mga snack, nga nagkinahanglan sa pag-apil sa ginikanan. Sunod, kinahanglan adunay usa ka sistema sa pagputos sa mga snacks ug pagsubay kung unsa ang gibaligya sa miyembro kung pila ang mga snacks tungod kay adunay usa ka sales quota nga moadto sa biyahe. Ang mga paningkamot sa pagpataas sa pondo gihatagan ug daghang seryoso nga atensyon sa mga opisyal sa club ug adlaw-adlaw nga pagdumala sa akong bahin.

Ang pagtudlo sa biology sa high school mao ang labing kaayo nga trabaho sa kalibutan. Ang paghiusa sa mga oportunidad alang sa mga estudyante sa pagboluntaryo sa ilang oras sa pagsuporta sa kalikopan ug pagpraktis sa kritikal nga panghunahuna samtang nagtabang sa palibot sa campus naghimo sa akong kinabuhi nga mas makahuluganon. Nasayod ko nga mas maayong lungsuranon ang mga estudyante nga misalmot kay nakita nako kini sa ilang mga pahiyom ug pamatasan. Oo, ang mga estudyante ug ako nag-una sa usa ka programa sa SL nga magkauban. Apan, kini nahitabo tungod kay kitang tanan adunay tinuod nga interes sa pagbuhat sa usa ka butang nga positibo alang sa eskwelahan ug sa komunidad.

Ania ang akong nag-una nga unom nga mga kapanguhaan sa SL. Kung nakuryoso ka o kung unsa ang pagpalapad sa imong kahanas unya giawhag ko ikaw nga tan-awon kini:

Nag-apil Alang sa Kalampusan; Pagtuon sa Serbisyo isip Himan alang sa Paglikay sa Pag-undang sa High School:

Usa ka pagtuon sa 2008 nga adunay pipila ka mga impresibo nga istatistika bahin sa mga estudyante nga nag-apil sa SL.

Napulo ka Proyekto sa Serbisyo sa Kalikopan:

Usa ka desente nga lista sa mga ideya, nga gihatag sa Youth Service America Toolbox ug Environmental Protection Agency alang sa mga programa sa SL.

Pagkat-on sa Buhat – Ang Gahum sa Pagkat-on sa Serbisyo sa Mga Eskwelahan sa America:

Napuno sa mapuslanong konteksto sa SL ug naglakip sa aktuwal nga impormasyon sa proyekto uban sa feedback gikan sa mga magtutudlo sa K12.

K-12 Service-Learning Project Planning Toolkit nga gihatag sa RMC Research Corporation para sa Pagkat-on ug Pag-alagad sa America’s National Service-Learning Clearinghouse:

Usa ka komprehensibo nga dokumento nga naglatid sa “unsaon” pag-organisar ug pagpatuman sa usa ka proyekto sa SL nga naghatag usab mga panig-ingnan ug mga organisasyon sa kapanguhaan.

Paghatag Balik – Pagpaila sa Pagkat-on sa Serbisyo sa Komunidad:

Ganahan ko sa pagkat-on sa sitwasyon diin makatudlo ko pinaagi sa pagpangutana ug pagpamalandong. Kini nga libro, bisan kung gipunting kini sa mga nakasala nga batan-on, adunay pipila nga mga ehersisyo nga nag-agay sa akong mga duga sa paglalang kung kinahanglan nako ang suporta sa nagdumala nga mga opisyal sa club.

Pagkat-on sa Serbisyo Labaw sa Klasehanan:

Ang titulo nagpahisalaag, adunay pipila ka dagkong mga proyekto niini nga gihimo o nahuman sa K12 nga mga klase.

PAHINUMDOM: aron tan-awon ang artikulo nga adunay kini nga mga link nga wala’y hunong dayon bisitaha ang http://www.educationreporting.com/article-sizzle%20-of-service-learning.php.

Video about Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work

You can see more content about Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work on our youtube channel: Click Here

Question about Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work

If you have any questions about Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work was compiled by me and my team from many sources. If you find the article Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work

Rate: 4-5 stars
Ratings: 8582
Views: 27315655

Search keywords Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work

Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work
way Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work
tutorial Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work
Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work free
#Sizzle #Service #Learning #Helping #Students #Shine #Extend #Reach

Source: https://ezinearticles.com/?Sizzle-of-Service-Learning—Helping-Students-Shine-and-Extend-Their-Reach&id=2596938

Related Posts

default-image-feature

A Line Of Questions To.Discuss.How.9 11 Affected.You Comments: The History of Outlaw Motorcycle Clubs

You are searching about A Line Of Questions To.Discuss.How.9 11 Affected.You, today we will share with you article about A Line Of Questions To.Discuss.How.9 11 Affected.You was…

default-image-feature

A Double-Barreled Question Actually Contains Two Questions In One Sentence 5 Things You Can Do to Advocate Mutual Respect in the Workplace or at Home

You are searching about A Double-Barreled Question Actually Contains Two Questions In One Sentence, today we will share with you article about A Double-Barreled Question Actually Contains…

default-image-feature

6 Questions To Ask A Realtor When Selling By Realtor.Com HUD-1 As A Marketing Tool – For Realtors

You are searching about 6 Questions To Ask A Realtor When Selling By Realtor.Com, today we will share with you article about 6 Questions To Ask A…

default-image-feature

10-Answers-To-Credit-Card-Questions-We-Get-Asked-All-The-Time 68 Tips, Tricks and Things You Should Know About Legitimate Paid Survey Sites

You are searching about 10-Answers-To-Credit-Card-Questions-We-Get-Asked-All-The-Time, today we will share with you article about 10-Answers-To-Credit-Card-Questions-We-Get-Asked-All-The-Time was compiled and edited by our team from many sources on the internet….

default-image-feature

10 True-False Questions Can Be Answered In How Many Ways Financial Myths Vs. Financial Facts

You are searching about 10 True-False Questions Can Be Answered In How Many Ways, today we will share with you article about 10 True-False Questions Can Be…

default-image-feature

What Is Ment By Wholeness In The Bible Got Questions.Org Clerical Hierarchy: A Roof on the Church

You are searching about What Is Ment By Wholeness In The Bible Got Questions.Org, today we will share with you article about What Is Ment By Wholeness…