Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work Do All Students Deserve Your Full Time and Attention?

You are searching about Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work, today we will share with you article about Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work is useful to you.

Do All Students Deserve Your Full Time and Attention?

Atong atubangon kini, ang pagtudlo sa hamtong nga mga estudyante nagkinahanglan og dakong panahon ug kusog. Kung gi-assign ka sa usa ka dako nga gidak-on sa klase, ang gidaghanon sa mga estudyante ug mga kauban nga responsibilidad nga nag-indigay alang sa imong atensyon modaghan ug mahimo kini nga makamugna og usa ka oras nga crunch. Kung magtudlo ka ug mga kurso sa usa ka tradisyonal nga klasrom sa kolehiyo nahibal-an nimo kung pila ka oras ang kinahanglan aron mapalambo ang mga lektura ug mga papel sa grado o eksaminasyon. Ang mga online instruktor, labi na sa for-profit nga online nga industriya sa eskwelahan, dili kinahanglan nga mag-develop sa mga materyales sa kurso – apan kasagaran sila adunay sinemana nga mga diskusyon ug mga gilauman nga feedback nga nanginahanglan usa ka hinungdanon nga pagpamuhunan sa oras. Pananglitan, ang usa ka online nga eskwelahan naglaum nga ang ilang mga instruktor moapil sa mga diskusyon sa klase sulod sa lima sa pito ka adlaw, mohatag og feedback alang sa mga assignment sulod sa usa ka semana, ug magsulat og sinemana nga feedback report. Mahimo nimong banabanaon ang gidaghanon sa oras nga gigugol sa magtutudlo sa pagpadali sa klase. Idugang sa kana ang kamatuoran nga kadaghanan sa mga instruktor gisuholan ingon nga mga adjunct ug lagmit nagtrabaho usab sa bug-os nga oras.

Unsay kahulogan niining tanan para sa imong mga estudyante? Sa diha nga ako usa ka online nga estudyante, ako independente kaayo, apan kini hinungdanon alang kanako nga “makita” ang akong magtutudlo nga aktibo nga nakigbahin sa klase ug interesado kung giunsa nako ang pagbuhat. Isip usa ka espesyalista sa pagpalambo sa faculty, ang akong naobserbahan nga kadtong mga estudyante nga dili maayo ang nahimo mao ang labing gihatagan og atensyon. Kini dili kinahanglan tungod kay sila nakig-uban sa ilang mga magtutudlo sa usa-usa, apan sa baylo kini tungod sa intensive paningkamot nga gikinahanglan sa paghatag og feedback. Kini nagpasabot nga ang usa ka estudyante nga maayo ang pagbuhat sa kasagaran molupad ubos sa usa ka instruktor’s radar tungod kay sila daw wala magkinahanglan og dugang nga tabang. Nakita nako ang daghang maayong pagkasulat nga mga papel nga gibalik sa mga estudyante nga adunay pipila ra nga mubu nga mga komento nga gihatag, kung adunay bisan unsang mga komentaryo, ug gamay nga pagsulay sa bahin sa magtutudlo nga iapil sila sa hilisgutan.

Giangkon nako nga sama niana ang akong gibati kaniadto sa dihang nagsugod ako sa pagtudlo online. Gi-mapa nako ang mga buluhaton nga kinahanglang mahuman sa umaabot nga semana, gikalkulo ang gidugayon sa panahon nga lagmit gikinahanglan aron hingpit nga mahuman ang maong mga buluhaton, ug dayon nakaginhawa sa kahupayan sa dihang nagsugod ko sa pagtrabaho sa feedback ug nagbasa og maayo nga pagkaugmad nga papel. Morag gipasayon ​​niini ang akong trabaho, ug gamay ra ang panahon, aron makabaton ug perpekto nga mga papeles. Bisan pa, nahibal-an nako nga sayo nga kini nga pamaagi mahimo’g molihok batok sa usa ka magtutudlo, labi na kung ang mga estudyante nagtuo nga sila nagtrabaho sa ilang kaugalingon ug wala’y bisan kinsa nga nagpakabana. Nadiskobrehan dayon nako nga kung ang mga estudyante mobati nga nag-inusara, labi na sa usa ka online nga klase, dali ra silang mobulag. Wala magdugay nakaamgo ko nga ang matag estudyante takos sa akong bug-os nga panahon ug atensyon, bisan unsa pa ka maayo o dili maayo ang ilang nahimo, ug nga ang tanan nga mga estudyante adunay mga panginahanglanon sa pag-uswag nga ikonsiderar ug hisgutan – bisan ang labing kaayo kanila.

Pag-analisar sa usa ka Spectrum sa mga Estudyante ug mga Katungdanan

Ang matag klase nagpresentar sa usa ka walay katapusan nga posible nga kombinasyon sa mga kaagi sa estudyante, mga kasinatian, mga punto sa panglantaw, ug mga panginahanglan sa paglambo. Bisan pa, posible nga maghatag usa ka kinatibuk-ang pahayag nga nag-summarize sa kasagaran nga spectrum sa mga estudyante nga makit-an sa usa ka undergraduate nga klase sa kolehiyo. Gigamit nako ang akong kasinatian sa online nga pagtudlo ug pag-uswag sa online faculty sulod sa for-profit nga industriya sa online nga eskwelahan isip akong punto sa panglantaw, tungod kay didto ang kadaghanan sa akong kasinatian sa mas taas nga edukasyon. Alang sa kasagaran nga klase, ang napulo ka porsyento sa mga estudyante mahimong ma-rate nga labaw sa kasagaran, katloan ka porsyento nga gihatagan og average, ug kan-uman ka porsyento sa mga estudyante ang ma-rate nga ubos sa kasagaran. Pag-usab, kini mga aberids nga gibase sa undergraduate o dili kaayo eksperyensiyado nga mga estudyante.

Hunahunaa karon ang spectrum sa mga katungdanan nga gikinahanglan sa usa ka tipikal nga adjunct online nga magtutudlo nga buhaton kada semana sa klase. Ang pagdumala sa lawak-klasehanan mokuha ug gibana-bana nga napulo ka porsyento sa oras sa magtutudlo, ug naglakip sa mga katungdanan sama sa pagtubag sa mga pangutana, pag-post sa mga anunsyo, ug uban pa. matag semana igahin sa paghatag og feedback. Naghimo kini usa ka pangagpas nga ang usa ka magtutudlo mag-download sa mga papel sa estudyante ug maghatag feedback sa sulod sa mga papel. Adunay usa ka rason sa pagtandi sa mga matang sa mga estudyante ngadto sa panahon nga gigugol sa usa ka magtutudlo samtang nagpahigayon sa usa ka klase, ug kini may kalabutan sa gidaghanon sa panahon ug pagtagad nga gihatag alang sa matag estudyante.

Una, ang usa ka instruktor mogugol sa kadaghanan sa ilang semana nga nabalaka sa paghatag og feedback ug pagtagbo sa tanang mga deadline sa kontraktwal. Ang tipo ug kalidad sa feedback nga gihatag kasagaran direktang may kalabotan sa klase sa estudyante ug sa kalidad sa mga papeles nga ilang gisumite. Alang sa usa ka labaw sa kasagaran nga estudyante, ang kalidad sa papel sa kasagaran parehas sa gipaabut nga tubag alang sa buluhaton, kauban ang pagtagbo sa mandatory nga mga sumbanan sa pagsulat sa akademiko. Alang sa kasagaran nga estudyante, ang sulud lagmit naa sa target (o kung unsa ang labing gamay nga madawat alang sa usa ka average nga grado) ug bisan unsang mga isyu sa pag-uswag adunay kalabotan sa pagsulat sa akademiko. Didto ang focus sa daghang mga instruktor kung magrepaso sa usa ka kasagaran nga papel – pagtubag sa mga isyu sa pagsulat.

Sa katapusan, ang usa ka ubos nga kasagaran nga estudyante nanginahanglan labing daghang oras tungod kay ang sulud sa papel ug ang pagsulat sa akademiko lagmit adunay mga lugar nga kinahanglan nga pag-uswag. Sayon sabton kung ngano, kay ang usa ka papel nga dili maayo ang pagkasulat ug dili hingpit sa target mahimong maglisud sa pagbasa, pagsabut, ug pagtimbang-timbang. Nahinumdom ko sa dihang bag-o pa ko sa online nga pagtudlo ug gisusi nako ang mga papel nga susama sa akong gihulagway. Adunay usa ka inisyal nga pagbati sa kahadlok tungod kay nahibal-an ko nga adunay daghang mga isyu nga kinahanglan sulbaron ug kana makapahinay sa proseso sa paghatag og feedback, samtang nagkuha usab sa akong oras. Labaw sa tanan, kung magpunting ako sa matag negatibo nga elemento gamay ra ang akong positibo nga mga komento nga mahimo. Pinaagi sa akong trabaho sa online faculty, nahibal-an nako nga adunay kalagmitan nga mag-focus una sa mga isyu sa pagsulat, ug ang sulud kanunay nga wala matubag. Gigamit nako ang parehas nga pamaagi ingon usa ka bag-ong online instruktor.

Ang gipresentar niini usa ka pamaagi sa pagtudlo nga nagpunting sa mga problemado, kulang sa pagkaandam sa akademya, ug ubos sa kasagaran nga mga estudyante una – gibiyaan ang kadaghanan sa mga labaw sa kasagaran nga mga estudyante (ug bisan ang pipila sa kasagaran nga mga estudyante) nga adunay gamay nga kantidad sa oras sa magtutudlo. Susama kini sa kinaiyahan sa nagkagidlay nga analogy sa ligid, diin ang mga estudyante nga adunay labing dako nga panginahanglan, ug kadtong labi nga nagsulti, mao ang nakadawat sa labing daghang oras ug atensyon gikan sa ilang magtutudlo. Bisan kung kini klaro nga masabtan, gikan sa panan-aw sa usa ka magtutudlo, makahimo kini usa ka palibot nga dili maayo alang sa pagkat-on. Lagmit nga ang pipila ka mga estudyante dili mosulti o mangayo og tabang tungod sa kahadlok, pagbati sa kahadlok, negatibo nga mga panglantaw mahitungod sa disposisyon sa ilang instruktor, o sa yano nga wala makondisyon sa pagpangutana. Alang sa mga online nga kurso, ang gilay-on nga hinungdan nagmugna usab og dugang nga mga babag alang sa mga estudyante.

Paghatag ug Panahon ug Atensyon sa Matag Estudyante

Wala’y pangutana nga ang matag estudyante takus sa oras ug atensyon sa usa ka magtutudlo. Bisan sa panahon sa pinakabusy nga mga semana sa klase, ug sa panahon nga ang listahan sa mga papeles nga ribyuhon daw dili matapos, posible nga ipakita sa mga estudyante nga ang ilang magtutudlo adunay panahon alang kanila ug nabalaka sa ilang pag-uswag – bisan unsa pa ka maayo ang pagkaugmad. o dili kaayo naugmad ang ilang mga kahanas sa akademiko. Gikan sa akong kaugalingong kasinatian, nagtuo ko nga adunay upat ka importanteng bahin sulod sa praktis sa pagtudlo sa magtutudlo nga mahimong magamit sa gipakita nga pagkaanaa sa ilang mga estudyante.

#1. Interaksyon ug Komunikasyon: Ang matag interaksyon sa imong mga estudyante importante. Makatabang kini sa pag-establisar og usa ka relasyon sa pagtrabaho nga mahimong mabungahon, nga mosangpot sa mas dako nga kooperasyon ug pagdawat sa imong feedback sa bahin sa matag estudyante. Ang imong mga interaksyon kinahanglan nga propesyonal, makatarunganon, ug mainiton. Ang tanan nga komunikasyon kinahanglan nga mahunahunaon, nga adunay usa ka tono nga mosanong kaysa reaktibo ug emosyonal. Ang mga estudyante makamatikod o makasabut sa imong disposisyon base sa tono sa mensahe. Kon imong dasigon sila sa pagpangutana, ug ikaw mohatag ug makatabang nga tabang sa maabiabihon nga paagi, ang imong mga estudyante mobati nga gipabilhan. Usa usab kini ka oportunidad sa pagpakita og apresasyon, nga makapausbaw sa ilang moral ug pagsalig sa kaugalingon.

#2. Feedback para sa Sinulat nga mga buluhaton: Akong nasabtan nga ang usa ka sayon ​​nga basahon nga papel, uban sa lig-on nga akademikong pagsulat, daw usa ka oportunidad sa pagluwas sa panahon; bisan pa, ang matag papel kinahanglan nga mokuha sa parehas nga gidugayon sa oras. Nagsugod ako pinaagi sa pagtan-aw sa sulud ug pagkahuman sa pagbasa sa papel kausa, gisulayan nako nga masabtan ang panan-aw sa estudyante. Dayon akong gikonsiderar kung unsa ang mga parameter sa assignment ug ang mga hilisgutan nga kinahanglan hisgutan, uban ang gikinahanglan nga mga tumong sa pagkat-on nga gilauman nga makab-ot sa mga estudyante. Human sa pagtimbang-timbang sa usa ka buluhaton sa kanunay adunay igo ka nga ideya kung unsa ang madawat ug unsa ang imong gipaabut nga sulbaron sa mga estudyante.

Gisulayan nako nga makig-uban sa mga estudyante pinaagi sa sulud sa ilang gisulat pinaagi sa pagsal-ot sa mga komentaryo ug pagpangutana. Ang tumong mao ang pag-apil pa nila sa hilisgutan, samtang naghatag sa akong kaugalingong panabut aron matabangan sila sa pagpalapad sa ilang mga panglantaw. Sa labing gamay, kini magpamatuod nga sila anaa sa husto nga dalan apan sa kasagaran makatabang kini kanila nga mas masabtan ang mga hilisgutan. Mahitungod sa gipaabot nga mga sumbanan sa pagsulat sa akademiko, nakakat-on ko sa paghimo og mga sugyot imbes nga itul-id ang gisulat o gipangayo ang pagsunod. Gisulayan usab nako ang pag-coach sa mga estudyante pinaagi sa pag-aghat kanila sa paggamit sa magamit nga mga kapanguhaan, lakip ang bisan unsang dugang nga gigikanan nga mahimo nakong ipaambit aron matubag ang piho nga mga panginahanglanon.

#3. Pagpaambit sa Imong Kasinatian ug Panglantaw: Usa ka hagit alang sa mga instruktor nga nagtrabaho uban sa mga pre-developed nga mga kurso mao nga ang ilang tingog mahimong wala diha sa structured nga mga materyales. Nakakita ko og mga pamaagi sa pagpaambit sa akong kasinatian ug panglantaw pinaagi sa paggamit sa mga anunsyo sa kurso ug paghimo og mga tubag sa panaghisgot. Pinaagi sa paglakip sa mga pahibalo sa kurso, mahimo nako nga i-summarize ang sinemana nga mga hilisgutan, maghatag usa ka preview sa umaabot nga mga hilisgutan, ug ipaambit ang mga dugang nga materyal ug kapanguhaan. Labaw sa tanan, akong gipaambit ang akong kahanas pinaagi niining mga estratehiya. Kung ang mga estudyante sa online “makakita” sa usa ka magtutudlo nga aktibo nga nalambigit sa kini nga butang, nagmugna kini usa ka hitsura (ug panan-aw) nga sila tinuud nga nalambigit sa klase. Gipakita usab niini nga ang instruktor naggugol sa oras nga gikinahanglan sa paghimo sa labing maayo nga mga kondisyon alang sa pagkat-on.

#4. Pagkahimong Mentor sa Imong mga Estudyante: Ang labing makapadani nga praktis sa pagtudlo nga mahimo sa usa ka magtutudlo mao ang paglihok sama sa usa ka magtutudlo ug coach alang sa ilang mga estudyante. Ang gidugayon sa panahon nga gikinahanglan niini nagdepende sa instruktor ug sa iyang kaandam sa paghimo sa labing maayo nga kondisyon sa klase. Pipila sa mga pamaagi nga akong gigamit, lapas sa mga pamaagi sa feedback nga gihulagway, mao ang pagpadala ug check-in nga mga email sa mga estudyante usahay. Nakatabang kini sa paghimo og pagbati sa koneksyon sa akong mga estudyante. Kung ang usa ka estudyante naglisud, o wala pa makatambong sa klase bag-o lang, akong i-email ug/o tawagan ang estudyante – depende sa ilang magamit. Kini nagpahibalo kanila nga adunay nagpakabana ug nga sa kasagaran makahimo og kalainan sa mga estudyante ug sa ilang abilidad sa pagpadayon sa matag higayon nga sila mobati nga gihagit. Gusto nako nga magtudlo kanila pinaagi sa pagkahimong usa ka sistema sa pagsuporta ug coach, pagtabang sa pag-amuma sa ilang pag-uswag sa akademiko, nga sa baylo nagmugna og positibo nga mga pagbati nga na-internalize.

Wala’y pangutana nga ang matag estudyante kinahanglan nga mobati nga gipabilhan ug nahibal-an nga ang ilang mga magtutudlo magamit alang kanila. Ang pagtubag sa usa ka pangutana sa usa ka pag-amuma nga paagi mahimo nga ang tanan nga gikinahanglan aron ipakita nga ikaw adunay oras alang kanila ug sila dili usa ka random nga gitudlo nga numero sa estudyante sa imong klase. Kinahanglan usab nga mahibal-an sa mga estudyante nga naa ka ug nakigbahin sa kurso, ug kini nagsilbi nga usa ka modelo aron sundon nila alang sa ilang kaugalingon nga lebel sa pag-apil. Sigurado ko nga kung nagtudlo ka karon, nagpakabana ka sa imong mga estudyante. Siguruha lang nga naggahin ka og igo nga oras matag semana aron magamit alang kanila, ug paghimo og dugang nga oras nga magamit kung gikinahanglan aron makatabang sa pagtubag sa ilang mga panginahanglan. Akong nasabtan ang hagit sa pagtudlo isip kadugangan samtang nagmintinar usab ka sa ubang mga responsibilidad; bisan pa niana, hunahunaa kon unsa ka nindot ang bation nimo ug sa imong mga estudyante kon makita nimo sila nga molambo isip resulta sa panahon ug atensyon nga imong gigahin kada semana.

Video about Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work

You can see more content about Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work on our youtube channel: Click Here

Question about Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work

If you have any questions about Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work was compiled by me and my team from many sources. If you find the article Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work

Rate: 4-5 stars
Ratings: 5298
Views: 71984021

Search keywords Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work

Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work
way Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work
tutorial Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work
Discussions To Help Students With Questions They Have About School-Work free
#Students #Deserve #Full #Time #Attention

Source: https://ezinearticles.com/?Do-All-Students-Deserve-Your-Full-Time-and-Attention?&id=9625458

Related Posts

default-image-feature

A True-False Question Is To Be Posed To A Husband Virginia Woolf: The Lady in the Water

You are searching about A True-False Question Is To Be Posed To A Husband, today we will share with you article about A True-False Question Is To…

default-image-feature

A Perfect Planet…The Formation Of The Earth Questions And Answers What Is Truth?

You are searching about A Perfect Planet…The Formation Of The Earth Questions And Answers, today we will share with you article about A Perfect Planet…The Formation Of…

default-image-feature

A Need-Payoff Question Could Also Be Called A Value Question The Rewards of Business and Social Networking

You are searching about A Need-Payoff Question Could Also Be Called A Value Question, today we will share with you article about A Need-Payoff Question Could Also…

default-image-feature

A Multiple-Choice Exam Is One Composed Of Closed-Ended Questions. Is Monogamy Passe?

You are searching about A Multiple-Choice Exam Is One Composed Of Closed-Ended Questions., today we will share with you article about A Multiple-Choice Exam Is One Composed…

default-image-feature

A Main Goal In Writing Multiple-Choice Test Questions Is To The APMP Certification Course

You are searching about A Main Goal In Writing Multiple-Choice Test Questions Is To, today we will share with you article about A Main Goal In Writing…

default-image-feature

A Line Of Questions To.Discuss.How.9 11 Affected.You Comments: The History of Outlaw Motorcycle Clubs

You are searching about A Line Of Questions To.Discuss.How.9 11 Affected.You, today we will share with you article about A Line Of Questions To.Discuss.How.9 11 Affected.You was…